Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
07-03-10, 15:15 #4
Sv: Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Selv tak, men største tak skal rettes til http://www.stopthethyroidmadness.com/ hvor jeg fandt de fleste referencer. Jeg har så ledt videre og fundet "abstracts" frem på nettet, og postede dem her i tråden, for at vække mere interesse for emnet, når man kunne læse lidt mere end overskrifterne på forskningsprojekterne. Jeg bliver, selvsagt, ved med at lede efter flere kilder til viden om hypothyreose-betingede årsager til svækkelse af psykisk helse, da jeg mener efterhånden at alt for mange stofskiftesyge behandles forkert for psykiske tilstande som om de var primære psykiske sygdomme selv om de kun er symptommer på hypothyreose og slet IKKE psykiske sygdomme!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Addison`s sygdom?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-09, 22:29 -
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10 -
En dansk Radiodoktor - helbred/sygdom artikler
Av Anisa i forumet Dr. Carsten Vagn-HansenSvar: 1Siste melding: 11-11-06, 17:08 -
Har hypo. men legen mener at symptomene er psykisk
Av Sienok i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 29-06-05, 21:12 -
lavt stoffskifte/psykisk
Av madonna i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 13Siste melding: 03-06-05, 16:34

Svar med sitat

Bokmerker