Hei på deg!
Først kondolerer!

Dine prøver er ikke bra utifra hva de fleste føler at virker,
de fleste liker at ft4 er mot 20, tsh under 1,
de fleste ville vært like dårlig som deg med slike verdier,
du må også sjekke verdiene på vit og min, det er viktig for de fleste som er hypo er anemmiske på det,
virker spesielt som bla b12 er dårlig,
når jeg har dårlige verdier på det er jeg helt svimeslått, kan sove laaaangt utover dagen og dupper av så fort jeg er stille, treg kassekø kan være nok da til at jeg begynner å slumre og magen virker alt fra 1 uke til fullt kjør i flere dager.
Er de verdiene dårlig så må du be om b12 injeksjoner, dette tar du fint selv i baken intramuskulært, tabletter klarer du ikke å bygge det opp med.

Lite råd fra 3 barns mor,
vent med graviditeten til du kommer deg,
det virker ikke som det er noe å stresse med nå,
sørg for å komme i form først og fremst, og glem barn foreløpig, er du flink til det kommer dem som regel rekende på en spekefjøl, gjør deg oppmerksom på at det er ikke bare å få barn når man er stoffskiftesyk, spesielt ikke umedisinert, det er et stort flertall av barn av stoffskiftesyke som arver dette eller får andre plager,
ikke for å skremme men for at du skal vite at din balanse er viktig,
jeg var umedisinert høy med mine to første og den ene er høy og den andre har Aspergers syndrom, jeg var operert og i balanse med attpåklatten og hun viser ingen tegn til noe men det var i løpet av et år etter dette svangerskapet at jeg ble lav.
Når du har kommet i form og kan være klar til å takle et svangerskap så er det så mange fine tester og hjelpemidler,
ta temp og tester, ta et nummer når testene er best(ikke mange det hjelper ikke kvaliteten og mengden på froskemennene) og ligg rolig helst noen timer på ryggen med bena litt høyt.
Det hadde vært aller best om dere ga opp å få barn i det hele tatt for det er som regel da dem kommer, men det vet jeg er umulig.
Sørg ihvertfall for å komme i orden selv før du tenker på barn foreløpig.