Da har jeg endelig fått svar på prøvene mine

Alt var "normalt" kunne damen i telefonen si. Kan du lese opp verdiene for meg, spurte jeg. Da virket hun nesten en smule irritert, men hun gjorde det nå. Turte ikke å be om referanseverdiene siden hun var litt sånn snurt i stemmen.

Så jeg har funnet dem på Aker sine sider på nettet. Er det noen av dere som vet om disse stemmer? ser at sidene ikke er oppdatet siden 2004....

Men her er svarene mine:

(Ps: nå har jeg rettet på ref.verdiene. Tusen takk til nora )

TSH: 0,83 (0,5-3,6)
Ft4: 14,8 (8-20)
Ft3: 6,3 (3,5-7,8)
anti-TPO <10
anti-Tg <20

FSH: 6,9 (<12)
LH: 6,1 (<12)
Prolaktin: 151 (50-700)
Østradiol: 0,16 (0,08-0,78 )
Progesteron: 3,5 (<3,4)
SHBG: 87 (23-100)

Kortisol: 422 (138-690 (kl 8.20))

Nå venter jeg på svar på Mr-bildet

Synse i grunnen at det var rart at det ikke viste noe på noen av prøvene. Hodepinen jeg hadde HELE forrige måned har heldigvis vært fraværende. Men jeg har blitt så fryktelig svimmel i det siste. Har store problemer om å konsentrere meg når jeg f.eks. skal handle. Klarer ikke å fokusrer på mer en en varehylle om gangen....I går da jeg var og handlet, trodde jeg at jeg ikke skulle klare å bære lillejenta ut til bilen igjen. Kjentes ut som jeg skulle svime av.

Ellers er jeg fortsatt trøtt på formiddagen og ettermiddagen. Kveldene er noe bedre.
Jeg som er kjent for å ha klisterhjerne, må skrive ned hva jeg skal handle, eller husker jeg det ikke. Og hodet føles hele tiden som det er fylt med bomull.
Kjønnsdrift har jeg ikke hatt på flere år. Er det flere av dere som sliter med lysten?

Hadde håpet at bl.prøvene skulle gi en liten ledetråd på hva som er galt, men det gjorde de ikke. Kjenner at jeg er ganske oppgitt i dag. Og nå som jula nærmer seg og alt