Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Noen som kan svare meg?
Threaded View
-
24-02-10, 12:42 #25
Sv: Noen som kan svare meg?
Hei igjen! Lenge siden jeg har vært her nå. Bestemor ble veldig fort dårligere, så jeg satt hos henne en uke på sykehuset før hun døde 15. februar. Den siste uka har jeg mer eller mindre levd i min egen lille boble, hun ble begravet i går, så nå håper jeg at ting snart går seg til igjen. bruker veldig lang tid på å hente meg inn igjen etter påkjenningen med å sitte ved en sykehusseng i en uke merker jeg. men jeg veldig glad for at jeg har gjort det, for jeg er sikker på at hun merket at hun ikke var alene når hun døde.
Oppi alt dette har jeg helt glemt å få fatt i prøvesvarene mine men nå har jeg ringt og sjekket.
TRAS= under 1
FT4= 11 (ref: 12-22)
TSH=1,5 (ref: 0,2-4)
Anti- tpo: 15 (ref: 0-35)
Alle prøvene er altså normal bortsett fra FT4.
Venter nå på time hos endokrinologe eller hva den nå heter. Orker snart ikke mer nå, så håper det går fort.... Kroppen verker, jeg er konstant trøtt, sliter med å våkne om morgenen (har wake up ligth med 100watt pære, radio på fullt volum og 3 alarmer, og enda bruker jeg ca 1,5 time på å våkne såpass at jeg kommer meg opp) Hvis jeg har mulighet til å sove til jeg våkner av meg selv, så sover jeg som regel 10-12 timer og da kan jeg gjerne sove litt på dagtid også hvis det byr seg en mulighet.
Både konsentrasjon og hukomelse har tatt ferie på ubestemt tid, magen lever sitt eget liv, har perioder med svimmelhet som kommer plutselig og kan vare alt ifra 1 min til flere dager. Hjertebank er også ganske dagligdags til tross for litt lavt blodtrykk. vekten øker stadig.... har nesten 20kg for mye nå. eggløsning har jeg ikke hatt på flere år... Har prøvd å bli gravid i 4 år, og har ikke sluppe et eneste egg på den tiden, ikke engang med dobble eggløsnings stimulerende hormonkurer. Er så hoven i kroppen at det kjennes ut som om huden er for trang på fingre og bein. denne listen kan jeg fortsette på i det uendelige......
orker snart ikke mere nå.... vil ha et liv igjen snart!

Svar med sitat
Bokmerker