Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
20-02-10, 10:17 #11
Takk Anisa!
rT3 (ref 0.14-0.54)tatt 5.11 0.39
S/Kol/HDL 1.7
S-Kolesterol (ref 3.3-6.9) 3.4
Blodtrykket er lavt, jeg har ikke forhøyet kroppstemperatur, ikke høy hvilepuls, ikke hjertearythmi.
Har hatt en time på Balder. Snakket med legen på Balder om DHEA da jeg var der, han sa at kanskje bør jeg starte med det. Nå lurer jeg på om jeg skal be om det neste gang. Jeg har jo svært lave DHEAverdier.
Lurer også på om jeg skal eksperimentere litt med når jeg tar de siste dosene med HC.
Jeg tar siste dosen kl 14, noen ganger kl 15. Dette er fordi jeg har store søvnproblemer. Og så "dør" jeg langsomt. Og har en del av de symptomene jeg hadde før jeg begynte på hydrokortison. Mitt aktivitetsnivå går fra lavt til omtrent ingenting fra kl 14 og utover. Da kjennes nesten alt som stress, uten at jeg stresser. Og jeg blir ekstremt fort sliten sammenliknet med formiddagen. Hver kveld føler jeg meg lobotomisert. Enkelte kvelder blir jeg stresset av å sitte stille og strikke helt rolig, rett strikk på rundpinne, en farge. Om du skjønner, det er jo ikke vanskelig (når man kan strikke), og det er noe av det fredeligste som finnes! og å svare på en enkel mail gjør meg helt susete i hodet. Og jeg kjenner at jeg må bare skru av maskinen og ta det frem neste morgen når jeg er pigg.
Så det sier vel litt om formen på kveldstid.
Men å legge siste dosen såpass tidlig har jo vært fundert i søvnproblemer. Men hva om jeg sover dårlig på grunn av denne stressfølelsen som kommer på grunn av ekstremt lave kortsolverdier?
Så nå går jeg ut i eksperimenter med å forskyve dosen utover kvelden, fallende doser selvsagt.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker