Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
20-02-10, 10:08 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
For det første er 3 decimaler over referenceområde ikke det helt store og det er jo ikke til at sige, hvor dit "medfødte" FT3 skal ligge, vel? Så længe du ikke har skyhøjt blodtryk, forhøjet kropstemperatur (mener ikke feber), højt hvilepuls, skyhøjt kolesterol og hjertearythmi, er der (mener jeg) ikke nogen grund til at slå alarm, særlig da dit FT4 ikke er overvældende højt (nok) og reduktion af medicindose vil ganske vist ikke alene bringe FT3 ned, men også FT4.
For det andet kan man ikke sige noget om det aktuelle FT3, før der bliver taget en prøve på rT3, idet man kan ikke vide, hvor stor en rT3s andel viser summen af FT3 fra december. Først når dette tal foreligger, kan man se hvad dit "ægte" FT3 ligger på. Det er meget muligt at argumentet mod at få foretaget rT3-prøven vil blive, at du er ikke anorektiker, men der foreligger også en hel del andre omstændigheder, hvor kroppen reagerer med at danne rT3.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker