Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
18-02-10, 21:32 #26
Sv: Lavt stoffskifte. Ikke noe poeng å sette igang behandling?
Jeg skal til legen igjen 17 mars, og han er på nippet til å gi meg behandling uten at jeg har mast om det selv. Det er hans forslag helt og holdent selv fordi jeg har så mange symptomer og fordi at jeg svinger veldig mot det lave hele tiden.. Det er jo pga hans telefon hjem til meg at jeg for første gang søkte opp lavt stoffskifte på nettet og fant veien hit.
Jeg ser jo at jeg blir værre hele veien.. Og ja.. dorullen i kjøleskapet høres kjent ut.. Bare at hos meg var det mobilen som havna i kjøleskapet.. hihi.. En annen ting jeg sliter med er at jeg glemmer bort legetimer, tannlegetimer til ungene, helsestasjon og i det hele tatt. Pga at jeg hadde glemt bort 3 helsestasjontimer på rad ringte de meg og lurte på om alt sto bra til med oss. Følte nesten at det var på randen at barnevernet sto på døra. Men jeg husker altså aldri slike ting. Nå har jeg bedt mannen min om å ha ansvaret for datoer og slike ting. Så kanskje vi slipper slike pinlige samtaler igjen! Jeg har jo ingen diagnose og dermed ingen unnskylding... enda...
Takk for svar begge to.. Det er godt å lufte litt bekymringer her inne en gang i blandt. Jeg har ingen her hjemme som hører på meg så.. min bedre halvdel forstår ikke dette greiene helt, men han håper jeg får prøvebehandling slik at jeg blir lettere å leve med igjen. Er nok tøfft å leve sammen med en som har svangerskapshormoner, ammetåke, pms og influensa hver dag hele året..
Syntes det er beundringsverdig at han har holdt ut jeg
Lignende tråder
-
IVF-behandling og lavt stoffskifte. Erfaringer?
Av Hilma i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 23-10-09, 16:31 -
Behandling af lavt stofskifte med ikke-syntetiske lægemidler
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 09-10-09, 20:05

Svar med sitat
Bokmerker