Så ikke denne før nå.
Det er jo intressant at du er utsatt for den markedsføringspropaganda som ble brukt i kampens hete, da syntetindustrien ville ta over markedet fra Tyroidene med "Thyroxin Natrium" (Levaxin)

Men det holder ikke vann !
Det er spekulativ bløff som så mange andre slogans i den kampen.
Helt utrolig at noen vil nedlate seg til å fremføre dem idag !

Du har kanskje spist litt spekeskinke ?
Det selges iallfall noen tonn av det i året - og den har aldri vært varmebehandlet.
Av andre matprodukter fra Gris som ikke er varmebehandlet, finnes feks.: gravet skinke og divese røkte/saltede produkter.
Fenalår selges jo i store mengder, endog fra en bovin dyreart belemret med skrapesyke (ligner kugalskap) - og det har vel ikke smittet noen ?

Og hvorfor kan ikke jeg få lov å spise noen milligram av det for meg rette stedet på grisen, når andre jafser i seg kilovis med ikke varmebehandlede matvarer ?

Så er det jo også slik, at argumentet er fallt bort for lengst.
De som fremdeles bruker denne skremselsmetoden mot sine pasienter må tro at det fremdeles er biter av kjertelen som er i thyroidet.
Det kan jeg berolige med at det ikke er, og det har ikke vært det på lenge nå. Det finnes ikke kjertelvev (kjøtt) igjen etter produksjonen. Det frysetørres bort så det bare er "alt det andre" i tabletten.

Så finnes det visst en "tablett" som består av "kjøttbiter".
Jeg ville så gjerne prøvd den - noen som vet hva den heter ?