Etter å ha lest en del her inne, har jeg fått med meg at naturlige stoffskiftehormoner, av typen Armour ol, er mere "bredspektret" og sannsynligvis fungerer bedre enn f.eks levaxin.

Men jeg har forstått det sånn at denne medisinen ikke er varmebehandlet. Snakker vi om "rå" gris her ; )?

Grisen er nok nokså lik mennesker på mange måter, ettersom vi både kan bruke dens stoffskiftehormoner og tidligere også insulin. Svineifluensaen, der er d mange som vet mye mer enn meg!, men den viste vel at mennesker og gris kan få de samme smittsomme sykdommene. Kan ikke det gjøre det utrygt å bruke ikke varmebehandlede deler fra gris? Så man ikke ender opp med bivirkninger av typen krøll på halen ; ) Eller noe annet som de finner ut en god stund etter at vi har knasket en del glass med armour, el lignende, det er litt skrekken : (

Jeg ønsker å fylle opp vit d3 lagrene + støtte binyrefunksjonen med Ashwagandha, før jeg i det hele tatt forsøker noen form for stoffskiftemedisin. Men sitter fortsatt igjen med ett intrykk her inne av at levaxin knapt er bryet verdt å forsøke....Eller har jeg bare kommet over de trådene hvor medisinen ikke har fungert så godt?

Har lært så mye nyttig her inne, imponerende den kunnskapen dere sitter inne med! Men fortsatt usikker i forhold til mange ting : )

Armour, og lignende produkter, som ikke er varmebehandlet, er de trygge nok å buke, f.eks sett i forhold til svineinfluensa smitte? Jeg er ikke spesiellt redd for den influensaen, sånn sykdommen er i dag. Men kan ikke varmebehandlede produkter av animalsk opprinnelse føre til farligere type smitte? Litt kjedelig om man finner ut det litt for sent : (