Nå begynner jeg å bli redd..
Jeg har ikke slitt med hukommelsen før.. Har vært surrete, men nå syntes jeg det begynner å bli vemmelig. Det er 3 situasjoner som spesiellt bekymrer meg. På jobb for ikke så lenge siden satt jeg å ventet på at sondematen skulle bli tom på pasienten så jeg fikk tatt den av.. Jeg satt og ventet og ventet og til slutt syntes jeg det var rart at apparatet aldri pep.. så jeg reiste meg for å sjekke, og da hadde jeg allerede koblet av alt sammen.. uten å huske noe ting..

Noen dager senere skulle jeg fylle bare litt bensin. For en hundrings eller noe.. for jeg hadde jo litt dårlig tid og det var så kaldt å stå ute.. Men plutselig glapp pumpa og jeg hadde brått stått der og fyllt full tank. Helt uten å merke tiden?

Så her i går spurte jeg mannen min: Hva er hvitløk? Jeg skulle lage ostelasagne, og kom rett og slett ikke på hva hvitløk var for noe? Jeg satt lenge å tenkte på hva det kunne være før jeg spurte og vettu... Da min bedre halvdel forklarte meg hva det var med et ansikt som lurte på om jeg var gal.. så trodde jeg faktisk at jeg var gal.. Tenk at jeg kunne glemme hva hvitløk var for noe!!

Jeg er syk hele tiden om dagen. Mye vondt i kroppen, tørr hud og er veldig surrete og føler at jeg har en usynlig bøtte over hodet.. Eller som et slør over hodet.. et eller annet.. vanskelig å forklare. Men jeg syntes jeg har blitt så veldig mye værre nå. Begynner faktisk å bli veldig engstelig..