Hei

Jeg gjentar meg selv:

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Heisann

Mtp tema her, sjekk denne info'n / førjulsgaven:

"I følge Ph.D Gary Null kan det skille flere 100.000% (hundretusen prosent) mellom produksjonspris og utsalgspris.
Eksempelvis koster det, i følge Gary Null, legemiddelprodusenten 11 cents å lage 200 tabletter av merket Prozac,
mens forbrukeren i USA betaler $247,47 for de samme tablettene,
hvilket gir en ”mark up” (forskjell mellom kostpris og utsalgspris) på 224.973%.
Kan dere forestille dere hva legemiddelprodusentene tjener på en syk befolkning? Neppe.
På den annen side kan vi kanskje begynne å forestille oss hva vi kan gjøre for menneskeheten
ved å fortelle sannheten om deres produkter og å gjøre dem unyttige."

Dere blir vel ikke overrasket over at Gary Null – av pillefabrikkeierne og deres tilhengere –
blir sett på som tvilsom og suspekt av skolemedisinerne og deres konspiratører?

Søk gjerne på Gary Null og/eller les mer her: http://www.rettsnorge.no/artikler/20...9_Julegave.htm

Iflg NFT medisineres 140 000 nordmenn for (mot...?) stoffskiftet sitt -
hvor mange leger må det ikke være i lommene til legemiddelindustrien når mange mennesker (over)styres inn på syntetiske medisiner.
Jeg bare spyr.... for avsetningen på disse produktene går bare en vei: opp-opp-opp.

Et eksempel er antideprissiva - big bissniss i seg selv - men i sin tur vil bruken av disse visstnok forstyrre velfungerende stoffskifte hos noen - -
eller kanskje mange: men hvem :twisted: bryr seg vel om å forske på det?

Kunnskap er makt - og å føle seg avmektig i forhold til egen helse er iallefall til å bli syk av
DS