Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
16-02-10, 20:50 #5
Sv: Hvem er bange for Armour Thyroid?
Var det så vanskeligt at kontrollere indholdet af.... ville det slet ikke kunne produceres og sælges som receptpligtige lægemidler. Så længe der er udstedt myndíghedernes produktionstilladelser til - som lægemidler vel at mærke - er der ingen tvivl om hvad det indeholder, og da slet ingen tvivl så længe lægemidlerne lever op til det som hedder USP-kvalitet. USP står for U.S. Pharmacopeia og det betyder: "officielle offentlige standardiserings myndighed for receptpligtige og over-the-counter medicin og andre sundhedsydelser, som fremstilles eller sælges i USA."
Så længe lægemidlet er fremstillet i USP-standard er der ingen tvivl om, hvad det indeholder. U.S. Pharmacopeia har eksisteret i 200 år. The British Pharmacopoeia er endnu ældre, men begge er højt respekteret og garanter for, at det som er certificeret som USP eller BP, lever op til standarderne.
Det er bare trist (og flovt), at højt uddannede akademikere i de medicinske fag ikke er vidende om deres eget fags historie og kan ikke skelne hjernevask fra objektivitet. Som patienterne tager vi skade af det.
Der findes ikke de tabletter i denne verden, der er mere livsfarlige end uvidende læger.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 13-05-10, 14:16 -
Hvem av oss har antistoffer - Anti-TPO?
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 63Siste melding: 24-08-07, 01:40 -
Hvem hva hvor ???
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 23-03-07, 17:46 -
Hvem kjenner denne "endokrinolog"
Av ABC i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 30-04-05, 19:34

Svar med sitat

Bokmerker