Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
11-02-10, 13:49 #1
Hvordan blir dere behandlet på jobben?
Jeg regner med at en del av dere jobber, og lurer bare på hvordan dere blir behandlet på arbeidsplassen?
Har de forståelse for hva dere sliter med?
Jeg har hatt store problemer med ledelsen siden jeg ble syk. Det forbauser meg ikke, siden en av standardkommentarerene deres har vært "vi liker ikke syke folk her"... riktig nok etterfulgt av en liten latter, men det er ikke noe tvil om hva de mener.
Jeg ble forsøkt oppsagt etter 3 mnd sykemelding, men hadde heldigvis satt meg inn i arbeidsmiljøloven. Etterpå ble jeg nærmest pressa til å si opp selv... men jeg er syk, ikke dum. Så de får slite med meg enda en stund.
Det er utrolig vanskelig å prøve å bli frisk når man får sånn behandling. All energi som man skal bruke på seg selv, den går med til å engste seg over jobben. Det er tydelig at jeg er ren arbeidskraft for dem, og ikke et menneske.
Nå er jeg tibake i full jobb, men siden formen er dårligere enn på lenge så frykter jeg ny sykemelding... og da regner jeg nesten med at jeg får oppsigelsen i hånda
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
Av i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 37Siste melding: 01-12-09, 20:44 -
TSH-grenser for å bli behandlet
Av rikke i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 8Siste melding: 04-03-07, 22:10 -
Blir litt skremt av dere...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 29-09-05, 20:29 -
Blir noen av dere verre i urolig vær??
Av Kirsten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 10:56

Svar med sitat
Bokmerker