Viser søkeresultater 1 til 10 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
Threaded View
-
10-10-08, 09:18 #11
Re: Hjertebank
Hej Bille
Opprinnelig skrevet av n`Finn

Det er nemlig rigtigt, hvad n`Finn svarer. Det har jeg også oplevet, vel at mærke med et gennemgående sundt hjerte og kredsløb.
Det vigtigste er, ikke at lade sig overmande af frygt, idet dette kan påvirke hjertefrekvensen yderligere, og i værste fald kan man udvikle et "nervøst hjerte", blot ved at nære frygt for disse hårde slag.
Hvis du er undersøgt og har fået udført en EKG, eller bedre endnu - arbejds-EKG (under almindelig belastning) - er der ikke noget at frygte. Nogle læger lader sig overtale til en henvisning til arbejds-EKG alene for en helgardering. Måske kunne du bede om denne undersøgelse og når den viser "alt i orden med hjertet" - kan du så slappe af efterfølgende, og tage disse hårde slag med ro.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker