Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
09-02-10, 10:53 #6
Sv: Lommelegen.no om Armour Thyroid
Ihvertfall ikke i mitt tilfelle !
Jeg gikk 16år på levaxin. Behandleren så hele tiden at livet mitt forverret seg og overhørte min anmodning om å få prøve noe annet - hvis det finnes, som jeg sa. Armour snudde hele livet for meg.
På grunn av tullinger og måten legenes hakkelov fungerer. Er sikker på at de hadde like tullete utsagn som d'nevnte herrer er mester for.
Altså : når det ene ikke virker, så ikke prøv det andre. Det er helt sikkert ikke noe vits i.......... Det er jo det rene idioti dette !
Hvis denne mangel på logikk er fremherskende i herrenes fellesskap forstår jeg jo hvorfor det er som det er.
Jeg har jo fra høyeste hold i HELFO at de godkjenner tyroider på blå resept hvis de er utskrevet av spesialist. Han jeg snakket med sa også at de har flere som får dette på blått.
Altså er det ikke bare tullinger der ute.
Men hvor er de fornuftige ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid dosering..
Av Månelys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 07-02-09, 19:46 -
artikkel lommelegen om benskjørhet&levaxin
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 23-12-07, 10:02 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker