Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Noen som kan svare meg?
Threaded View
-
07-02-10, 19:54 #20
Sv: Noen som kan svare meg?
Hei igjen! Long time no see!
Jeg fikk ikke noe levaxin av legen for nesten to år siden, og har fortsatt ikke fått det!...
Har fortsatt ikke blitt gravid, og symptomene har ikke akkurat blitt mindre disse to årene!
tok prøver for et år siden: 25.mars 09 var FT4 = 9,8 og TSH=2,1
14-april 09 var FT4= 9,7 og TSH= 2,4
Tok også prøver i desember 09 men de har jeg ikke fått vite eksakte tall på, bare at de var i nedre del av referanse området.
Var hos legen på torsdag og forlangte at han skulle finne ut hvorfor jeg føler meg så elendig, og har så mye vondt over alt. Han fant ut at han skulle ta revmatisme og stoffskifte prøver.... det var lettere sagt enn gjort, for jeg var så hoven i armene at de ikke fant noen årer å ta prøve fra..... etter nærmere en time, med helsesekretær, og en lege med erfaring fra akkuttmottak, nitroglyserinspray og 30 min med armene i varmt vann fant de en bitteliten åre å stikke i...... ved håndleddet. Så jeg fikk da tatt de prøvene jeg skulle. Skal til legen og få resultatene på onsdag. det blir spennende. Får håpe det snart skjer noe, for jeg orker ikke å gå sånn stort mye lenger. Hvis jeg skal ha så mye vondt og føle meg så elendig, så vil jeg ihvertfall vite hvorfor ting er som de er!
See ya!

Svar med sitat
Bokmerker