Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
07-02-10, 15:53 #9
Sv: Kosthold, kosttilskudd og påvirkning av stoffskifte
*flau* hihi.. Det som har skjedd er at jeg ikke sliter med så veldig fett hår lenger.. Og jeg har ikke skikkelig forstoppelse.. jeg kommer meg på do nesten hver dag.. også er huden på hendene ikke fullt så tørr som den pleier å være.. Det er helt klart frynsegoder jeg er stolt av.. Men jeg føler også at jeg har ofret mye for å oppnå dette.
Jeg elsker nemmelig brød, pasta, ris og sjokolade. Men jeg har altså klart meg helt uten i over en måned.. Var også litt av en tilvenningsfase og begynne å spise så mye fett.. Men det syntes jeg har blitt nesten godt nå.. hihi... Er litt lei av egg, men nå har jeg funnet ut at det går an å lage eggemelk og lage nydelig kaffelatte av dette.. Og det ble en fin redning for meg altså.. Den koppen tar meg til himmels.. jeg blir mett og syntes den er knallgod..
Oppskrift:
nesten 2 dl kokt vann
50 gram usaltet smør (smeltes)
1 egg eller to eggeplommer
(MIX dette med stavmixer og tilsett litt splenda eller det søtstoffet du bruker..)
Hell dette i et høyt glass og hell over sterk kaffe eller espresso.. Strø med kanel på toppen! Velbekomme! Knallgodt!! Fin erstating for de som ikke orker frokost :o) Eller en kosekopp til kvelds..
Lignende tråder
-
Linker til vitenskaplige artikler om lavt stoffskifte og kosthold
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 18-01-10, 22:39 -
Stoffskifte og vitaminer, mineraler og kosthold
Av Pusen i forumet Helbred og kostholdSvar: 33Siste melding: 21-03-09, 20:54 -
Om stoffskifte, irritabel tarm og kosthold
Av baremei i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 02-06-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker