Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hypothyreose af "Alli"
Threaded View
-
06-02-10, 15:41 #4
Sv: Hypothyreose af "Alli"
Hej
Det er medicinalfirmaet GlaxoSmithKline, der fremstiller Alli. Hvis de både fremstiller en pille, der ødelægger stofskiftet og en pille, der angiveligt kan erstatte det hormon, man kommer til at mangle ved at bruge slankepillen, så .... ja, så ligner det noget svineri. Meget.
Jeg er ny her. Har for lavt stofskifte og har haft problemer med NY Eltroxin som jeg for ca en måned siden skiftede ud med Euthyrox. Det er til det bedre, men alligevel stiler jeg efter naturligt stofskiftehormon. Men det tager jeg tid at arbejde sig frem til det ... og NY Eltroxin kunne jeg bare ikke klare. Brugte et helt år på det skidt og er meget gal over alle de lidelser, dette medicinalfirma har bragt så mange mennesker. Med hvilken RET går de ind og ændrer folks medicin? Hvis jeg skifter min nabos medicin eller vitaminpiller ud med et andet præparat - uden at min nabo ved det - så står jeg da til fængselsstraf, men disse mennesker ... eller hvad man skal kalde dem, opfører sig ganske uhæmmet.
Bedste hilsner
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 06-02-10 kl 15:43 Begrunnelse: rettelse
Lignende tråder
-
Hypothyreose i 10 år. TRAS
Av Fanteri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 30Siste melding: 26-01-15, 08:09 -
Hypothyreose og vegetarianisme
Av Magnuna i forumet Helbred og kostholdSvar: 25Siste melding: 21-03-09, 13:22 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Hypothyreose og depresjon
Av moor i forumet DepresjonSvar: 13Siste melding: 29-09-05, 17:38

Svar med sitat

Bokmerker