Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
03-02-10, 15:20 #16
Sv: Liten effekt av medisiner?
I toppen af forummet Binyrer ligger en tråd under "Vigtig": Norsk Legeforeningen om spyttprøver til kortisolmåling. Men Ruth... jeg tror at de spyttprøver der rekvireres på Aker måler kortisol kun 2 gange i døgnet, så hvor effektivt det er er ikke til at vide med sikkerhed, når der skal fastslås døgnvariationen.
Bente
På forsiden af forummet, i boksen "Stoffskifte kunnskap" til venstre - under "TESTS" findes en masse links til forskellige teststeder, hvor der udføres de rette binyreprøve (af typen vi har behov for).
Der kan du også finde beskrivelser af spytprøver til brug for underdiagnosen "binyreinsufficiens", f.eks. denne: Adrenocortex Stress Profile, hvor du til højre kan klikke på detaljeret info om denne test. Bare så du ved hvad vi behøver.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Trijodtyronin (T3) har en gunstig effekt i hjernen
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 0Siste melding: 29-08-09, 10:09 -
For den som vil ta seg en liten dans
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-11-08, 20:37 -
effekt av Neo mercazole?
Av april i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 23-05-08, 07:55 -
Etter 5 uker på levaxin er ting stort sett som det har vært tidligere
Av JS i forumet Lavt stoffskifteSvar: 55Siste melding: 06-01-08, 10:28 -
Effekt av Armour
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 14-06-06, 11:43

Svar med sitat
Bokmerker