Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
03-02-10, 07:43 #5
Sv: Ryggproblemer, hvor utbredt er det?
Problemer med rygg, nakke, skuldre etc er noe som går igjen hos de fleste med stoffskifteproblemer har jeg fått inntrykk av,
Det er helt klart at vi er mer utsatt for betennelsestilstander og som en følge av det blir det mye smerte,
Min følelse også av det at mange har lav kroppstemperatur er at man blir stiv og støl, den følelsen har ihvertfall jeg,
Jeg føler meg uhvertfll innkald hele tiden og derav støl og lemster,
kjennes ut som om at hvis jeg hadde fått fyra kroppen litt så hadde det hjulpet,
Vi er mange og gjengangere av betennelsestilstander og smerter i ledd og muskler,
Mitt største sykdomstegn begynte med en rygg som klikka totalt,
jeg fikk diagnosen prolaps,
mistet følelsen i beina og var helt ufremkommelig uten krykker etc.
etter flere runder hos kiropraktor, fysioterapeut og spesialist ble det konkludert med at jeg hadde ikke prolaps, men alle muskler og sener rundt korsrygg,sete etc var betente og hovne og lagde en prolapseffekt,
Det er vel det som er gjangangeren i de fleste tilfeller at muskler og sener blir betente og smertefulle,
det er ihvertfall problemet med alle mine ledd og muskler at det er en kronisk betennelsestilstand som gjør meg ubrukelig og full av smerter hele tiden,
jeg stivner etter noen få minutter og må gå meg til,
om morgenen må jeg også gi kroppen tid til å våkne og gå seg til,
nytter ikke å hive seg rundt her nei,
Varme er min beste venn, da blir alt mykere og mer bevegelig,
jeg er helt avhengig av ibux og pinex forte for å ha en bevegelig dag.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hvor mye kan tsh øke på 7 mnd?
Av Lexington i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-04-09, 15:04

Svar med sitat
Bokmerker