Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
03-02-10, 07:21 #4
Sv: Ryggproblemer, hvor utbredt er det?
Jeg sliter mye med vondt i rygg og nakke.
Tror det bunner i stress rett og slett, jeg blir utrolig stresset av veldig små ting noe som fører til at kroppen spenner seg og som igjen gir utrolig stive muskler. Værst er korsryggen - jeg sitter nesten alltid forover lent pga. smerter i korsryggen så det har nok ført til litt dåligkroppsholdning, klarer feks. ikke sitte inntil setet i i bilen men sitter lent forover. Tror det har endel å gjøre med stress og restløshet også. Det mest slitsomme problemet er i nakken, der er jeg fryktelig stiv og siden musklene har vært så spent over lang tid har det gått skikkelig utover fleksibiliteten, nakke problemene fører ofte til migreneanfall... Har vært i fysioterapi, hos kiropraktor etc. men det er jammen ikke mye som hjelper. Har tatt voltaren før, men synes det er rene råttegiften så prøver å klare meg med paracet og ibuprofen.
Jeg vet jo ikke mye om dette, men jeg føler at det ustabilet stoffsikftet - eventuellt binyreproblemer - gjør at jeg føler meg "jaget" eller stresset mer eller mindre hele tiden og dette bryter vel ned kroppen.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Hvor mye kan tsh øke på 7 mnd?
Av Lexington i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-04-09, 15:04

Svar med sitat
Bokmerker