Jeg sliter mye med vondt i rygg og nakke.
Tror det bunner i stress rett og slett, jeg blir utrolig stresset av veldig små ting noe som fører til at kroppen spenner seg og som igjen gir utrolig stive muskler. Værst er korsryggen - jeg sitter nesten alltid forover lent pga. smerter i korsryggen så det har nok ført til litt dåligkroppsholdning, klarer feks. ikke sitte inntil setet i i bilen men sitter lent forover. Tror det har endel å gjøre med stress og restløshet også. Det mest slitsomme problemet er i nakken, der er jeg fryktelig stiv og siden musklene har vært så spent over lang tid har det gått skikkelig utover fleksibiliteten, nakke problemene fører ofte til migreneanfall... Har vært i fysioterapi, hos kiropraktor etc. men det er jammen ikke mye som hjelper. Har tatt voltaren før, men synes det er rene råttegiften så prøver å klare meg med paracet og ibuprofen.

Jeg vet jo ikke mye om dette, men jeg føler at det ustabilet stoffsikftet - eventuellt binyreproblemer - gjør at jeg føler meg "jaget" eller stresset mer eller mindre hele tiden og dette bryter vel ned kroppen.