Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Threaded View
-
08-02-08, 09:26 #4
hei Torill26
Takk for svar og gode råd. Har nå fått time på Radiumhospitalet og ser frem til det. vil så gjerne bare komme i gang. Har spredn. til lymfene og selv om jeg vet at det er vanlig så uroer det meg.Det er helt umenneskelig å gå å vente. Det er som om alt annet i verden er uvesentlig. Prøver å gå turer, treffe venner ha det hyggelig med familien så godt de lar seg gjøre i mellomtiden. Men har begrenset med overskudd nå. Slik må det antagelig bare være. Godt å høre at du har det bra nå. Det er veldig hyggelig for deg, og godt for meg å høre. klem fra meg.
ps: noen som har transplantert bi skj. kjertler i armen? Min endokrinolog sier jeg muligens må det. Ser frem til pol. kl time på radium.h slik at jeg får mere detaljer
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker