Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
02-02-10, 18:10 #8
Sv: Vært hos legen idag...
Min temp har i alle år vært på 36,2 og rundt der i midt voksne liv, 35,9 også helt vanlig.
Jeg er vel en av de få som har fått beskjed av hjertelegen min,(bærer og barn med alvorlig muskelsykdom,derfor sjekkes det av spes. hvert år) at jeg kan bruke en god del salt, da det øker blodtrykket. Så alt dette stemmer.
Orker ikke å finne gamle svar på T3 og T4, og GLEMTE selvfølgelig å be om utskrift av de gamle prøvene mine. Det skal jeg ha for å se hvordan utviklingen har vært.
n'Finn- jeg skal ikke krysse av flere kryss, men be om at labben gjør det.;-)
Og jeg har av hjertelegen min fått et prøveark som jeg skal til Aker Hormonlaboratorie med. Fant det i skuffen idag, og der vil han at jeg skal sjekke endel. Prøvene må tas der, pga skal ikke fraktes etter de er tatt, ikke veit jeg hvorfor.
Har vel klaget litt i sommer da jeg var der også da, sikkert, ettersom jeg har fått noen prøver å sjekke.
Det er
TSH
FrittT4
T4
FHS
LH
Prolaktin
Østradiol
Kortisol (kl 07-09)
Aldosteron
Reninaktivitet
Veksthormon
IGF-1
ADH
Siden det heter hormonlaboratorie, så er vel dette prøver som kan være intressante da jeg har skjønt at stoffskifte går på hormoner? Og ikke minst kolestrolet?
Bør vel prøve å komme meg dit så fort som mulig, men det er som alt annet et mas..men skal jeg komme noen vei så er det vel ingen bønn..
Jeg er veldig glad for at noen svarer meg her inne. Jeg får jo litt sånn følelse av at "sammen står vi sterkere". Tusen takk for det!
Kanskje litt morsomt,eller tragisk, hva legen skrev som diagnose på sykemeldinga mi idag: Generell tretthet..... (!!!)
Lignende tråder
-
HJELP, hva er det som skjer???
Av maika i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 17-04-09, 09:25 -
Hjelp meg litt noen? Satt på medisin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 120Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Trenger hjelp av noen som vet.
Av Leia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-09-07, 19:24 -
Dårlige dager med lavt stoffskifte
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 81Siste melding: 09-08-06, 19:55

Svar med sitat

Bokmerker