Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
29-01-10, 08:05 #7
Sv: Lavt stoffskifte og "muskelstyrke"
Det med muskelsvakhet har jeg hatt MYE. Og det ble overhodet ikke bedre på Levaxin, jo lengre jeg gikk på Levaxin jo verre ble det. Men alt det endret seg da jeg begynte på Armour Thyroid. Nå sliter binyrene og jeg har måttet gå ned i Thyroiddosering og merker allerede at musklene sliter igjen. Jeg må gå til og fra jobb og bruker mye lenger tid. Da jeg var godt nok dosert på Thyroid var det deilig å gå til jobb hver dag, nå bruker jeg halvannen gang så lang tid og er bare sliten når jeg kommer frem - og melkesyren kommer i beina etter 10-15 min gange.
Jeg har erfart at det blir verre av å trene. Så har sluttet med det. Men jeg trenger ikke å trene for å holde meg frisk. Går en time til/fra jobb hver dag og overalt ellers da jeg bor i sentrum. Men hardtrening er bare tull.
Går på Erfa Thyroid så den holder meg slank. Vet jo ikke hvor godt Levaxin virker på deg, men vil anbefale deg å sjekke alle vit/min og se hvordan det står til, kan hende du trenger tilskudd bl a. av magnesium.
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 55Siste melding: 18-06-10, 22:57 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 25-03-09, 22:23 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker