Jo - dere skriver mye jeg kan være enig i.
Men akseptere min skjebne må jeg tygge veldig på.
Det hadde vært lettere å gjøre det hvis jeg visste at det ble arbeidet med saken - at man tok de verktøy ibruk som man tross alt har, og ikke begynner å skal bestemme at man skal kassere ett av dem !
Man må kalle det "faglig prinsipprytteri" som går ut over mange mennesker.
Og de det går ut over skal altså etter gjeldende behandlingsfilosofi betale for sin bedrede helse av egne midler.

Kort sagt mener jeg det er et godt stykke igjen før jeg kan være enig med fagmiljøene i å akseptere min skjebne.
Og det henger ikke på meg - jeg mener de ikke anstrenger seg nok for at jeg skal kunne det.

Akseptere at jeg har hypothyreose - ja, det har jeg gjort for lengst.
Det er behandlingen jeg mottar (ikke mottar) som er så kritikkverdig at jeg ikke kan akseptere min forringede helse.

Et annet viktig element i min manglende aksept, er at fagmiljøet bagatelliserer hele mitt liv.
De har rett og slett ikke forstått det mest grunnleggende for en slik aksept.

Så jeg vil fortsette å forsøke med å fortelle at den behandling jeg mottar ikke kvalifiserer til aksept - fortsette å dra spøkelser ut av skapene.......

Hva gjelder rangering av sykdomsgrupper har jeg ikke nok greie på dem til å gjøre det, og må nok fortsette å være navlebeskuende en stund til.