Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
28-01-10, 09:21 #1
Sv: skolehverdagen...
Tror kanskje det hjalp at jeg remset opp at livet mitt føles fantastisk om dagen - nyforelsket og at alt er flott ;)
at jeg trives med Alle fagene - og at i tillegg flere av mine med studenter har reagert og bedt meg komme meg til legen :P
og, ja - ikke minst hjelper det å vite at man ikke kjemper alene her i verden. Og at ting faktisk kan være mye bedre enn dette
-
28-01-10, 16:28 #2
Sv: skolehverdagen...
Hei

Kjempefint at det kommer noen positive poster her. Flott at legen din hjelper deg.
Men husk at det er en spesiell prøve for cøliaki. Det er ikke alle leger som bruker den riktige tror jeg. Men husker ikke hva den heter. Kanskje noen andre her husker og kan poste navnet på den?
Du har ikke vurdert å studere deltid til du kommer deg ovenpå igjen? Jeg vet ikke om det er mulig på dine studier, men det vil jo lette presset på deg inntil du kommer deg ovenpå igjen. Jeg vet at det er krevende, har prøvd å studere selv på mine «gamle dager».
Håper ting ordner seg for deg
Lignende tråder
-
kan jeg ha lavt stoffskifte?
Av tor31 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 26-05-07, 19:20 -
Lavt blodtrykk
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 21-11-06, 23:32 -
Kan man dø av lavt stoffskifte?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 22Siste melding: 29-05-06, 10:51

Svar med sitat
Bokmerker