Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
27-01-10, 21:38 #9
Sv: Trening = økt behov for medisin????
Ett eller annet har i alle fall skjedd i løpet av det siste året.
Før når jeg var bra dosert og følte meg bra lå TSH <0.5, FT4 ca 18-20 og FT3 mellom 4 og 5. Skulle tro at etter å ha vært ganske bra dosert i 17 år og tenkt at hypothyreose er ikke noe problem leve med at en skulle kunne holde seg bra med små justeringer, men det siste året har vært ganske slitsomt egentlig.
Eneste forskjellen er at jeg det siste 1,5 årene har spist lavkarbo. Spiser mye kjøtt, fisk, skalldyr, meieriprodukter og egg som alle skal være gode kilder til Selen + jeg har jevnligt tatt ekstra vitamin og mineral-tilskudd.
Blir uansett å snakke med legen neste uke, da jeg ikke kan forsette slik. Bør vel kanskje be om litt utvidete blodprøver også. Kan ikke tro at kostholdet skal bety så mye for stoffskiftet så lenge jeg stort sett bare har fjernet mel, sukker, ris, potet, gulerøtter og frukt fra kostholdet. I tillegg til at jeg trener mye mer nå.
Lignende tråder
-
Behov for litt grunnleggende kunnskap -
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 26Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening
Av Alba i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 19:19

Svar med sitat
Bokmerker