Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
27-01-10, 15:52 #3
Sv: Vi bør kanskje tenke oss ltt om hva vi skriver her?
Dø skal vi alle. Det er det eneste sikre. Mente ikke å bagatellisere hypothyreose som sykdom. Men hadde jeg hatt valget, vil jeg heller ha et dårlig behandlet stoffskifte, enn en sykdom som man ikke kan behandle, og som ender med døden innen kort tid. Så enkelt er det. Jeg setter pris på hver eneste dag jeg har med min sønn...
Har vi stoffskiftepasienter gjennomsnittlig lavere levealder enn den vanlige befolkning? Noen som vet? Kan tenke meg at leger til daglig må forholde seg til langt jævligere ting enn høyt/lavt stoffskifte. Ubehandlet hypothyreose ER en dødelig sykdom. Det vet til og med alle leger. Men med behandlig skulle vi vel forvente oss å leve en stund til vel??Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker