Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
24-01-10, 18:36 #27
Sv: Nye norske thyroid kapsler
Nora. Jeg ved at jeg lyder som en krage, der altid vejrer efter dårlige nyheder... Men det har altså slået mig allerede da det hele startede (med ændring af formlen på Armour), at alting faldt mystisk nok sammen med at medicinalindustriens mange tusinde patenter var ved at udløbe og der er gået panik i bestyrelseslokalerne rundt omkring i verden. Jeg tror det er bagsiden af samme sag, som da Codex alimentarius er blevet undfanget osv.
Lægemiddelindustrien leder febrilsk efter nye produktområder og dertil hører med, at virkningsfulde lægemidler (som Thyroid) har ingen interesse, da de helbreder folk og raske mennesker har ikke brug for industriens patent-lort. Derfor vil de udrydde hvad der truer deres egne produkter + de vil lægge deres klamme hånd på kosttilskud, vitaminer, urter m.v. fordi forebyggelsen tjener man ikke penge på, medmindre man får eneret på det, gør det receptpligtigt og kan brødføde de millioner af korrupte lægesjæle til at hjælpe sig.
Jeg tror at korstogtet mod Thyroid er en del af disse tiltag og jo senere vi dumme mennesker indser det, jo bedre for medicinale kolosser og deres aktionærer, hjulpet hele vejen igennem af de dumme politikere vi selv havde stemt til magten.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Endokrinologer godkjente av Den Norske Legeforening
Av Mod i forumet EndokrinologerSvar: 7Siste melding: 14-09-11, 15:12 -
Er ferdig utredet i det norske helsevesen for borreliose....
Av Cannari i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 7Siste melding: 02-02-10, 16:21 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Pasientberetning i Tidskrift for Den norske Lægeforrening
Av Irbi i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 19-09-06, 11:37

Svar med sitat

Bokmerker