Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
24-01-10, 14:02 #18
Sv: Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
Men nå har denne forbundslsederen gått av. Hun utmerket seg ved å ha stooor tiltro på endokrinologer og mente vel at løsningen for alle som slet var å få komme til endokrinolog.
NTF er også medlem i TFI som har som formål å støtte endorkinologer, å være en heiagjeng for endokronologer, søk selv, de skal holde møter på samme sted og samme tid som endokrinologene har konferanser osv, og har forbud mot å si et eneste kritisk ord om endokrinologer. Står i vedtektene.
Den amerikanske foreningen pakket sammen og skalket lukene ikke så lenge siden, forresten. Der er det mange andre lag og foreninger som er til for pasientene istedenfor. I england er det også mange lag og foreninger for pasientene, og denne som er tilsluttet TFI som er til å støtte endorkrinologer. http://www.btf-thyroid.org/ "The British Thyroid Foundation works with the British Thyroid Association, medical professionals..... " (BTA er endokrinologer og leger som er i en forening)
Bakgrunnen for det som ble sagt om oss ligger nettopp i at noen av oss, blant dem jeg, prøvd å helle litt kandt vann i blodet til dem som skrev på forumet at de hadde fått time til endokrinolog.
at det ikke nødvenigvis ville være en total lykke å ha vært hos endokrinolog.
Så kom det disse meldiger fra ntf.
de etterlyste referanser.
Jeg så gravde opp noen.
Så kom det et internt skriv til ntf, som ikke Sonja eller andre her kunne få tak i, om at det var to på forumet her som prøvde å overgå hverandre med å kaste dritt på endokrinologer.
Og en lang lang lang epost fra forb.leder som angrep meg og jeg begynte å svare men det var et slikt sammensurium av usakligheter og ikke-sannheter at det var umulig å svare. jeg lot det bare passere.
Jeg tror ikke Sonja har noensinne sett kritikken som de sendte rundt til alle lokallag.
Jeg ble hengt ut som endokrinologhater.
Jeg har forresten flere referanser fra thyroid.about.com forumet hvor det er diskusjoner når en endokrinolog og en annen lege i en annen sammenheng kommer til forumet, og det er nettopp jeg som ønsker dem velkommen og noen av de andre er skeptiske. Jeg har ingen diskusjoner hvor jeg fremstår som endokrinologhater, tvert imot.
Men jeg har mange referanser hvor andre folk har forklart hva som hendte når de gikk til endoskrinolog, og hvor det ikke var så vellykket. NTF vil ikke at slikt slipper ut ser det ut som og angriper personen som kommer med slike oppslysninger istedenfor å ta det til etterretning.
Jeg er klar over at baktanken var å holde nede kritikk fordi de mente eller visste eller noe, at endokrinologene ville nekte å samarbeide med NTF hvis det fremkom kritikk mot dem. Jeg aner ikke hvor reellt det er.
Det ligger også noe historisk med denne Oftebro bak. Husker ikke detaljene.
Nå er det en ny ledelse, og bladet fremstår som helt annerledes, de henviser til --hold dere fast, endelig, til internett.
Spennende.
Vi får vente og se hva som skjer.
Forresten så driver de forskjellige lokallag mye for seg selv og det er mange steder noen som tar Thyroid og det er ikke noen problemer med det, de andre synes det er spennede at noen ble hjulpet.
Lignende tråder
-
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12 -
internett side: Dr. John Lowe
Av pling i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 29-09-06, 17:49 -
Progesteron
Av Marianne i forumet ProgesteronSvar: 0Siste melding: 03-08-06, 22:10 -
Smerter i en side av kroppen
Av mona? i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 27-05-05, 11:11

Svar med sitat

Bokmerker