Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
23-01-10, 08:11 #4
Sv: ME, Graves og slitne binyrer...
Hvis ingen leger vil hjelpe deg med å behandle binyrene dine, så tror jeg faktisk at jeg ville dradd tilbake til Balderklinikken. Jeg får hydrokortison-tabletter der. Hydrokortison-salve hjelper til en viss grad, men bare om du har mild binyrebarksvikt. Det høres ut som om du sliter ordentlig med binyrne (i likhet med meg) og da vil du trenge cortef eller andre hydrokortisontabletter for å få ordentlig hjelp til binyrene dine. jeg brukte krem ganske lenge, men det hjalp meg ikke nok.
Kanskje du skulle vurdere å gå over fra levaxin til Thyroid? Jeg har gjort det og har bare positivt å melde (ikke ferdigbehandlet ennå).
Rufus
Lignende tråder
-
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker