Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
22-01-10, 07:26 #3
Sv: Trening = økt behov for medisin????
Om det skyldes trening eller ikke: Noe er jo galt med stoffskiftet ditt når du har så mange symptomer! Jeg ville gått til legen og spurt hva hun/han tenker. Og bedt om å få prøve enten Thyroid eller T3. Det høres ikke bra ut å ha det slik du beskriver! Jeg ble meg selv igjen etter oppstart med Thyroid, psyke, energi osv. Men så er det det med binyrer da. Som for mange kommer som en dårlig gave etter mange års vanskjøtsel på kun T4, som Levaxin. Mange av oss klarer ikke den konverteringen fra T4 til T3. Desverre er legene lært opp til å tro at vi klarer det. Alle mann. Men det er desverre en stor gruppe av oss som får dårlig livskvalitet og mange sekundærsykdommer som følge av denne legelige uvitenheten.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Behov for litt grunnleggende kunnskap -
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 26Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening
Av Alba i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 19:19

Svar med sitat
Bokmerker