Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
20-01-10, 23:27 #6
Sv: Hypothyreose og restless legs
Jeg var veldig plaget med dette i flere år - jeg kunne nærmest gå i spinn i senga, og søvn ble det ofte lite av. Måtte opp en tur og bevege meg før det ga seg. Jeg mener at det dukket opp omtrent på den tiden da andre symtomer på lavt stoffskifte begynte å vise seg. Tror det må være 7-8 år siden jeg la diagnosen "på bordet" til legen (hadde fått en a-haopplevelse etter et foredrag av Oftebro!). Men ALLE prøver var jo fine, så DET var jo utelukket! Men symtomene hadde vært der mye lenger enn det, uten at jeg var direkte syk.
Ang. restless legs-symptomene så ble de så godt som borte da jeg startet på Levaxin for 10 mndr siden. Nå er det uhyre sjelden jeg kjenner noe. Så JEG tror det er en sammenheng der. Forsto det også slik på behandlende lege (indremedisiner) at dette ikke var noe ukjent ang. hypotyreosepasienter.
Lignende tråder
-
Symptomer Hypothyreose
Av gjest i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 15Siste melding: 29-11-09, 18:51 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37 -
Overgangsalder - hypothyreose
Av liisa i forumet OvergangsalderSvar: 34Siste melding: 15-08-05, 22:40

Svar med sitat
Bokmerker