hei
jeg trenger Hjelp!
Legen sier mine verdier er bra og at det derfor må være noe annet enn stoffskiftet som er problemet.. da er det kanskje det å takle å leve med sykdommen - eller hvordan jeg skal fordele energien jeg trenger hjelp med.. uansett, dette går Ikke lenger

Altså jeg er student, og har i de siste mnd.ene erfart at lange skole dager - dvs feks lesesal og forelesnigner lenger enn 6 timer pr dag fungerer dårlig. jeg Kan sitte i 12 timer - men hver gang jeg har prøvd det får jeg en smell, slik at det tar meg 1-2 dager å komme til der jeg engang var.. Dette er ganske håpløst, da jobbing = resultater
altså jeg har klart meg snart i 2 år- uten Noen stryk, men jeg VET at jeg kunne klart mye mye bedre resultater om jeg hadde hatt helsa inne.. og jeg aner ikke lenger hva jeg skal gjøre for å kunne klare å gjøre det jeg vil... tidligere klarte jeg jo helt ok arbeidsdager (læretid) på 37-45 timer uka - og periodevis faktisk 60 timer uker på sommerstid... Fungerer egentlig Alltid bedre sommerstid..
Uansett - det rare er at jeg fint kan klarer å feste i 2dager i strek - selv om jeg selvsagt da sliter noen dager etterpå.. men det indikerer vel at jeg også skulle ha klart skolehverdagen (nå skal det sies at det er noen mnd siden jeg prøvde ut det med festingen fredag og lørdag liksom )

jeg trenger vel egentlig bare hjelp av dere til hvordan jeg skal kunne klare det jeg så gjerne vil..