NTF vil ikke sine medlemmer vel. Det vil jeg våge å påstå. Vet jeg har skrevet det før, men at de med vilje tilbakeholder informasjon fra sine medlemmer og gir oss munnkurv når vi kan komme og fortelle at vi har blitt friske av å gå over på Armour f eks, vel, da ønsker de jo ikke at deres medlemmer skal blir friske da!

De er en DISinteresseforening. Teite, er de

At de sikter til Sonjas stoffskifteforum er det selvsagt ingen tvil om. Men de eneste møtene de har er enten mestringskurs (herregud for noe tøys) og "seminarer" hvor de sitter og gnager og gnager på "hvordan lære seg å leve med stoffskiftesykdom". Ingen råd. Ingen tips. Ikke engang humor og glede! Og så selger de vaser og glass og NTF-vimpler på nettsiden sin. Ikke bøker, artikler, kosttilskudd eller noe sånt. Neida. Vi skal holdes nede.

Og jeg mener - de har 6000 medlemmer. Så en ganske liten organisasjon. De har nesten aldri møter (telte og fulgte med en stund en gang og fant ut at på landsbasis er det 1,5-2 møter i mnd). De har FEM ansatte. Hva i all verden driver de med på kontoret?