Æsj.. var hos legen i dag. Trodde jeg bare hadde problemer med litt slim i halsen. Så visste det seg at jeg hadde bihulebetennelse igjen, tilstoppede mandelgreier og lungebetennelsen jeg hadde i november hadde ikke blitt helt bra !! Så nå har jeg fått en 14 dagers antibiotikakur igjen.. Ikke nok med det.. Jeg sa jeg snorket sånn pga bihulene for jeg har jo slitt med bihulene bestandig. MEN.. legen mente at snorkingen ikke hadde noe med dette å gjøre. I og med at jeg sliter med både overvekt og tretthet syntes han dermed at vi skulle sjekke om det kunne være søvnapnè.. så nå har han henvist meg til spesialist på sykehuset hvor jeg skal sove for å sjekke hva som skjer når jeg sover..

Hjelpes tenkte jeg. Her skulle jeg bare sjekke stoffskiftet rutinemessig. Så ble jeg så paff over alt, at både jeg og legen glemte hvorfor jeg kom. Så det ble ingen blodprøver på meg i dag. Men, jeg skal tilbake om 14 dager for å se om lunger og bihuler har blitt bedre. Så da får vi vel huske på det da.. hehe