Lurer på om jeg skal be legen sjekke kortisolverdiene. Har en tante med Addisons.Problemet er bare at jeg har en lege som har 3-4 mnd ventetid
Og når jeg endelig har time, er det nesten som jan sier adjø før jeg viser meg i døra. Skrev klagebrev til ham hvor jeg beskrev hvordan jeg følte at jeg hadde vært til bry sist jeg var der.Det som skjedde avr at jeg tok opp tre ting, og det var tydeligvis to for mye. Tok opp det med tørrhoste, som jeg har vært plaget med pga Sjøgrens syndrom i 30 år, men før jeg hadde snakket ferdig om det , skrev han ut Hydrokon, som er et hostedempende middel i narkotikaklassen og som bare skal benyttes i akutte tilfeller. Den resepten stakk han i handa mi og sa at jeg kunne å ut og betale for konsultasjonen. var ly f. da jeg kom hjem, og skrev da hva jeg følte om en slik konsultasjon fikk brev tilbake hvor han ba tilgi ham. Har eller s hatt et godt lege/pasientforhold til ham i mange år, bortsett fra at jeg har irritert meg over at han har så lite tid til å høre på meg.
falt jo litt ut av tråden nå, men syntes det gjorde litt godt å skrive om det.
Er inne i en litt dårlig periode nå, hvor jeg tar lett til tårene. Tror stoffskiftet er litt i ulage