Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-01-10, 20:43 #4
Sv: Helt ny med Graves sykdom
Ja, endnu er du, tynd som en streg.
Men det bliver man ikke ved med at være, hvis man udvikler en "rigtig" hypothyreose som følge af langvarig behandling for højt stofskifte. Du er jo en nybegynder og jeg ved ikke hvor højt dit TSH skal blive før din læge er fornøjet....
Der findes faktisk også slanke lavt stofskiftepatienter, med de er vist nok i et stort undertal. Man skal også være langsomt mere syg i længere tid, før det begynder vise sig på vægten. Mange går mange år med udiagnosticeret lavt stofskifte og når de endelig bliver diagnosticeret, da har de allerede nået at tage på i vægt.
Det er også vigtigt at få foretaget en TRAS-prøve, da TRAS er antistoffer som kan "forfalske" stofskiftetallene så de f.eks. vises (i prøverne) lavere end de burde være.
Vil du ikke nok fortælle lidt om, hvordan du havde da dit høje stofskifte er blevet konstateret og hvordan du har det nu, i sammenligningen med den gang? Jeg er ikke selv "stærk" på Graves, men det er andre som er... de kommer nok forbi hen ad vejen og jo mere du fortæller, jo nemmere bliver det at svare senere.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Sykdom forandrer på alt..
Av Thomas W H i forumet DagbokerSvar: 24Siste melding: 16-01-09, 00:18 -
Hva er det med immunologisk sykdom og kjertler?
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 10-04-08, 23:52 -
Lavt stoffskifte og sykdom
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 12:57 -
Mestring av kronisk sykdom
Av Bittebitt i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 23-10-07, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker