Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Lavkarbo - Er det dyrt?
Hybrid View
-
15-01-10, 01:06 #1
Sv: Lavkarbo - Er det dyrt?
Da har jeg klart meg i 2 dager på lavkarbo! Føler meg litt rar i kroppen.. men det er nok fordi at det skjer forandringer her?

Klarte å få sammen ganske fine måltider med å raide en del butikker i dag
Hadde en del ost som vi kjøpte på tilbud i skapet, med tilsatt vitamin D. Så jeg rev opp 400 gram ost, tilsatte 3 egg og masse cayennepepper og litt vanlig sort pepper. Dette lagde jeg små burgere/skiver av å stekte i komfyren på 220 grader i 15-20 minutter.. De ble knallgode til å ha med på jobb, med skinke på
Spiste salat med masse kylling mens de andre i familien spiste kylling og chips.
Annet jeg fant som var billig og bra var: Laks på kiwi.. sånn helgefileter til 14.90.. Koteletter på rema 1000.. 29kr kiloen, First price egg, De har dessuten fått helsekost på nille.. Noen som har prøvd dem? Leste at man bør ta krom, magnesium, selen, kalsium, omega 3 og multivitaminer ved lavkarbodiett.. Dessuten har coop fryste grønnsaker til fornuftige priser. Kjøpte brokkolig, blomkål og litt sånn som er kjekt å ha. Så i morgen skal jeg ha brokkoligrateng med fløte, ost, egg og kylling..
Er usikker på hvor mange karber som er ok pr dag. Men i går klarte jeg meg på 19 karbo og i dag blir det 23... Er det Ok? Øke eller minke??
Hmm.. hva kan jeg bruke i stedet for soyamel da? Så lenge det ikke er bra.. Kokosmel smaker vel veldig kokos til brødlignende bakst? Fant sånn bakemiks inne på ketolyse.no.. men syntes det var dyrt med 137kr for 250gram..
Kjøpte splenda (sukkererstatning) forresten på rema til 49kr.. stor eske, så den har jeg nok en stund 
Så dette tror jeg faktisk at lommeboka skal klare
Og så lenge jeg kan spise koteletter og biff med stekte grønnsaker i fløtesaus med god samvittighet tror jeg at jeg kan slanke meg livet ut
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Minus 45 på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 19-07-09, 16:29 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker