Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Threaded View
-
14-01-10, 17:53 #32
Sv: Apoteket har ikke mer medisin!
Hei alle sammen, utrolig flott at jeg får så mange og gode svar her.
Jeg har skrevet til ERFA og fikk svar etter bare noen timer.
Det er bittelitt forskjell mellom ERFA og Armour med tanke på virkestoff, men doseringen er den samme. 60 mg = 1 grain er likt for begge.
Grunnen til forskjellen er forklart med at det kan variere med 10%, og at resultatet blir det samme.
Her er svaret:
-----
Thank you for contacting Erfa Canada Inc. Our product is somehow different than Armour mostly in terms of fillers. Our fillers are minimal and contain Cornstarch, magnesium stearate, sugar and talc. The main ingredient is the same then Armour. Dosages are also the same in term of hormone content.
Here is a breakdown of what it contains:
In each Erfa 30 mg tablet embossed “ECI 30”, there is 18 mcg. of T4 and 4 mcg. of T3;
In each Erfa 60 mg tablet embossed “ECI 60”, there is 35 mcg. of T4 and 8 mcg. of T3;
In each Erfa 125 mg tablet embossed “ECI 125”, there is 73 mcg. of T4 and 17 mcg. of T3.
There is however a 10% difference from batch to batch this is why content is the same then Armour.
Thousands of patients in the US have switch to our product without any problem.
Please also mention that our product is approved by the Canadian health authorities.
Sincerely,
Henri Knafo, MD, MSc, BSc
Medical Director
Erfa Canada Inc
---------
Nå er jeg bedre rustet til telefonen jeg får fra Vitus antagelig i morgen.
Jeg ser at Nature-Throid og WesThroid er helt like Armour med tanke på virkestoff, men noe forskjeller på hjelpestoffer. De står det i likhet med Armour USP på, og da er de like. (USP=Porcine Thyroid Powder).
Er det noen her som bruker noen av disse, forresten?
Jeg kommer muligens ikke unna å kontakte legen ang. ny resept, men det er greit å vite hva man skal be om først.
Hilsen Bethen
Lignende tråder
-
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
Armour er ikke alternativ medisin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 08-09-07, 19:10 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Ny slow-release T3 medisin
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 20-08-05, 10:43

Svar med sitat
Bokmerker