Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Threaded View
-
14-01-10, 14:10 #29
Sv: Apoteket har ikke mer medisin!
Hei igjen
Dagens apotekbesøk gikk dårlig.
På Vitus hadde de ERFA men forlangte å få en ny resept. Jeg fikk ikke greie på hvorfor. Det er litt vanskelig for meg for det er assistenten min som leverte resepten. De hadde sagt noe om at Armour og Erfa ikke inneholdt det samme.
Så sendte jeg assistenten på Apotek1. Hun ringte derfra og jeg ble nesten skjelt ut. For hun kunne ikke bare gi ut alternative medisiner til uregistrete preparater. Dessuten fant hun det ikke på data'en. Jeg fortalte at flere hadde fått ERFA på Apotek1, og ba henne unersøke litt nærmere. Og om hun kunne kontakte legen min for resept hvis det var nødvendig.
Jeg finner ikke informasjon om virkestoffet i ERFA noen steder på Internett. Er det noen som har dette tilgjengelig og kan bekrefte at det er 100% sikkert at 60 mg - 1 grain, inneholder 9 mcg T3 og 38 mcg T4, som er nøyaktig det samme som i Armour. Jeg kan jo ikke være for påståelig når jeg ikke har dokumentasjon.
Hilsen Bethen
Lignende tråder
-
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
Armour er ikke alternativ medisin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 08-09-07, 19:10 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Ny slow-release T3 medisin
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 20-08-05, 10:43

Svar med sitat
Bokmerker