Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Søvn og drømmer
Threaded View
-
12-01-10, 20:42 #5
Sv: Søvn og drømmer
Takk for svar

Ja, jeg har prøvd å ta hele dosen om morgenen. Synes ikke det fungerer så godt. Føler meg uvel da.... Blir hyper på formiddag, og hypo når det blir sen ettermiddag og kveld. Men skal prøve å ta den siste dosen kl 14 en tid, det kan jo være at det hjelper! Enig med deg, Sonja, det kan være fint å drømme. Ei natt her, drømte jeg at syrinene i hagen blomstret. Det var veeldig ok
. Spesielt siden jeg plantet dem i fjor!! Tar nok noen år før de blir som i drømmen
.
Tanken har jo streifet meg, at det kan være psyken min som spiller meg et puss, men i våken tilstand er jeg verken deprimert eller psykotisk, tror jeg da
, bare vissen og trøtt. Ikke har jeg en stressende hverdag heller. Tar bare et kurs på NKS dette halvåret. Men som sagt er det ikke mareritt jeg har. Vanskelig å forklare, men det er som om noen skulle tatt en storskjerm og montert over senga mi, med lyden på full styrke, og kjørt alle kanalene samtidig, tre sekunds sendetid hver, kontinuerlig.... Det er ganske forvirrende og intenst, og jeg blir som sagt sliten av det, og dagen "derpå" er ødelagt.
Jaja, når jeg leser det jeg har skrevet, høres det jo ut som jeg har diagnoser nok til å fylle timene til tre psykiatere, minst et år
Men hvis det er ingen der ute som er plaget med svært livaktige og stressende drømmer, så skal jeg la temaet ligge
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Søvn og stoffskifte
Av chino i forumet SøvnSvar: 110Siste melding: 22-11-11, 23:05 -
Søvn og binyrebarksvigt
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-09, 16:41 -
Søvn ?
Av Lilja i forumet SøvnSvar: 4Siste melding: 01-09-06, 09:09 -
Søvn og søvnsykdommer..
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 12-06-06, 14:29 -
ALkohol og søvn!
Av i forumet SøvnSvar: 3Siste melding: 11-07-05, 12:44

Svar med sitat
Bokmerker