Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
07-01-10, 22:32 #2
Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?
Hei alle!

For de som husker meg fra leeeeeeeeeenge siden nå, så kan jeg melde at jeg etter 1,4 års sykmelding og medisinering og mye opp og ned og frem og tilbake i formen og rot med leger og arbeidsgivere har jeg nå gitt opp å vente på NAV osv - og gått ut i 100% jobb som portør. Prøve noe nytt! Ut å røre på seg, føle jeg ikke sitter fast et sted med evt dårlig form, og være ferdig med jobb når jeg kommer hjem.
Det går forholdsvis bra! Men er ganske nytt for meg foreløpig og kropp og psyke er sliten siden det er uvant å jobbe igjen. Medisineringen blir en utfordring da jeg jobber full turnus, så formen har svingt litt... Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det opp det med tablett-takingen nå.... Og søvnmønsteret blir også meget rart med turnus - dette påvirker nok også stoffskifte mitt.....
Men alt i alt så overlever jeg og er fornøyd med seg selv for å ha tørt å ta skjea i egne hender og styre egen skjebne og helse.
Riktig godt nytt år alle sammen
- nettverk -Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Gener påvirker responsen på kombinasjonsbehandling
Av nora i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-05-10, 18:43 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46 -
Kan man dø av lavt stoffskifte?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 22Siste melding: 29-05-06, 10:51

Svar med sitat
Bokmerker