Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
25-06-09, 16:30 #10
Sv: Dr. Imre Hercz. Er han flink?
Jeg har lavt stoffskifte og har fått senket mitt kolesterol med noe endring i kosthold og høyere aktivitet. Allikevel vil jeg nevne at vi da ikke snakker om nivåer som er i nærheten av de du og dine barn har, men mer det som kan betegnes som moderat forhøyet. Legger ved en link til deg der det nede på siden også finnes noen andre linker hvor du kan lese mer om dette.
http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...oyt_kolesterol
Er det tatt lipoprotein og anti-tpo prøver av dine barn? Hvis ikke bør vel dette gjøres. Jeg ville selv valgt å følge opp og søke mer utredning og kunnskap om behandlingsmuligheter og forebyggende tiltak ved disse kolesterolverdiene. Jeg skal derimot ikke begi meg inn på hvordan behandles, det får de med kunnskap på området ta seg av.
Jeg er selv skeptisk til statiner, men det er jeg til mange medikamenter. Jeg er allikevel i stand til å se at det finnes tilstander hvor medisiner er et nødvendig "onde". Jeg ville bedt om ytterligere utredning av dette og også oppfølging av stoffskiftet av dere alle tre. Hvorvidt det skal settes i gang noen "prøvebehandling" av stoffskiftet eller ikke hos deg som har påvist anti-tpo er det sikkert massiv uenighet om så lenge de andre verdiene er innenfor "normalområder".
Lignende tråder
-
Dr. Imre Hercz. Er han flink?
Av Lulu i forumet AdvarslerSvar: 16Siste melding: 28-09-10, 11:37 -
Fastlege i Stavanger som er flink på lavt stoffskifte?
Av pippi i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 28-07-08, 13:06

Svar med sitat

Bokmerker