Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Hybrid View
-
04-01-10, 18:12 #1
Sv: Idiotforklaringer
....og så kom jeg på en selvopplevd historie..... En av mine bekjente i tiden i utlandet, viste seg å ha en bror som var endokrinolog. (Dette fant jeg ut etter at jeg hadde flyttet tilbake til Norge) Han viste seg å være villig til å hjelpe meg via e-post. Jeg sendte prøvesvarene og spørsmålene mine til han. På denne tiden hadde jeg akkurat begynt å ta Armour Thyroid. Dette ba han meg snarest om å slutte med, begrunnelsen var at opptaket i tynntarmen var for variabelt!! Hææ??
Skjønner ikke hvordan opptaket er mer variabelt med Armour enn på levaksin, det går jo inn samme veien??
Og på spørsmål om muskel og leddsmerter svarte han at det kunne ikke ha noe med stoffskiftet å gjøre. Så vidt jeg vet er det ikke bare meg med lavt stoffskifte som har hatt smerter i muskler og ledd??Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Idiotforklaringer på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 5Siste melding: 09-10-11, 18:23 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker