Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
30-12-09, 21:11 #2
Sv: jobbe med hva og hvordan?
Jeg har senket mine ambisjoner om å bli revisor ned til regnskapsjobb. Taklet dårlig eksamensstresset og ble dårlig i uker etterpå. Det var mindre moro å ligge rett ut på sofaen og knapt klare å reise seg. Så jeg har vel så og si lagt bort tanken om å ta opp igjen de manglende eksamenene mine. Tenker og at med de sinnsyke arbeidstidene revisorene på jobb har halve året, så kan det være like greit.
Så nå er jeg i min første jobb innen regnskap. Det går ganske greit, selv om det er ekstremt mye å sette seg inn i og jeg av og til er kjempesliten. + saftig underdosering i høst pga medisinmangel...Dessuten glemmer jeg det jeg lærer :twisted: Så nå har jeg gått over til å skrive "how-to-do"-lister på ting og tang. (Hjelper sikkert lite at jeg er satt til å jobbe med 3 ULIKE rgnskapsprogrammer jeg overhodet ikke kjenner og med veldig lite opplæring).
Skal i min første medarbeidersamtale snart, og tenker og tenker på dette med å fortelle eller ikke fortelle om sykdommen
Litt skeptisk i og med at jeg er i prøvetid.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Ã… jobbe skift - kan en få endret arbeidstiden?
Av marge i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-07, 14:51 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat

Bokmerker