Jeg har senket mine ambisjoner om å bli revisor ned til regnskapsjobb. Taklet dårlig eksamensstresset og ble dårlig i uker etterpå. Det var mindre moro å ligge rett ut på sofaen og knapt klare å reise seg. Så jeg har vel så og si lagt bort tanken om å ta opp igjen de manglende eksamenene mine. Tenker og at med de sinnsyke arbeidstidene revisorene på jobb har halve året, så kan det være like greit.

Så nå er jeg i min første jobb innen regnskap. Det går ganske greit, selv om det er ekstremt mye å sette seg inn i og jeg av og til er kjempesliten. + saftig underdosering i høst pga medisinmangel...Dessuten glemmer jeg det jeg lærer :twisted: Så nå har jeg gått over til å skrive "how-to-do"-lister på ting og tang. (Hjelper sikkert lite at jeg er satt til å jobbe med 3 ULIKE rgnskapsprogrammer jeg overhodet ikke kjenner og med veldig lite opplæring).

Skal i min første medarbeidersamtale snart, og tenker og tenker på dette med å fortelle eller ikke fortelle om sykdommen Litt skeptisk i og med at jeg er i prøvetid.