Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Threaded View
-
30-12-09, 15:42 #11
Sv: Idiotforklaringer
Morsomt, Kevlin !

Her er min "korrespondanse" med samme sted fra noen år tilbake:
http://www.lommelegen.no/375616/kan-...r-noe-galt-med
Mine prøvesvar var virkelig lave da; omregnet i prosent bar ca 15-20 % inn i ref.området (hvis man tenker at ref.omr. går fra 0-100). Jeg har kjempet siden da for å finne et svar på div. symptomer, uten hell.
Samtidig som jeg fikk svar fra Lommelegen, leste jeg også et svar til en mann som slet med kjønnsdriften. Det var egentlig det eneste problemet han hadde. Legen avsluttet svar til mannen med noe sånt som at "dette må vi finne ut av, for sånn kan du jo ikke ha det !". Skulle ønske han sa det samme til meg. Men jeg ble iallefall ønsket "lykke til ".
Må få legge til at mine prøver har vært "finere" etter dette, uten at jeg har blitt finere (!), men jeg reagerer på at man så kontant avviser stoffskifte-sporet, og ikke har noe forslag til hvor man skal lete etter svar. Men man får vel bare akkurat det man spør om.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Idiotforklaringer på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 5Siste melding: 09-10-11, 18:23 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker