Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Threaded View
-
29-12-09, 23:03 #8
Sv: Idiotforklaringer
Vel..
Det jeg har hørt frem til nå:
Så lenge TSH er innenfor normalverdiene er alt annet bra også!!!
(Alt annet?? Hva legger man egentlig i alt annet???)
Hypotyreose har med hypofysen å gjøre, og hypofysen din er det ikke noe i veien med. Så det er ingenting vi kan gjøre med dine symptomer... (dette ble sagt før noen prøver ble tatt av meg... jeg bare lurer litt på hvordan legen kan se på utsiden av meg at min hypofyse er helt fin.... og litt trasig å høre at det ikke er noe som helst å gjøre med mine symptomer da 
Du har et helt fint stoffskifte men du har hatt svingene verdier og stadig tendenser til lavt stoffskifte siden 2005. Og her har det jo selvsagt falt veldig under svangerskapene dine. (Som var i 98, 04 og begynnelsen av 05!!! ikke ETTER 2005.. men prøv å forklare noe til en som vet alt!)
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Idiotforklaringer på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 5Siste melding: 09-10-11, 18:23 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker