Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
01-03-07, 17:46 #7
Til Stina:
Takk for din informasjon. Jeg undres også på om dosen med liothyronin er for stor som start dose. Det føles som jeg har en veldig fintfølende kroppen i forhold til endring av dose.
Har holdt med endring av dose siden september 05, grunnet thyroideakreft. Har altså fjernet hele kjertel.
Det føles som om kroppen trenger mer etter en periode med samme dose. Føles greit også daler det ned.
Kroppen min trives best med fri-thyroxin over 30. Den trives og være litt i overkant på en måte. Vet man skal være forsiktig med for stor dose, men jeg fungerer best på litt høyt gir
Merker endring etter noen dager med liothyronin og kroppen kjennes allerede bedre ut.
Får vurdere med endokrinolog ang dose. Jeg har tatt blodprøver hyppig, har tøys med kalsium nivå også.
Hei nora:
blodprøver 23.02.07
min fri-thyroxin var 27
t3 5,1
tsh 0,05
Vet i må være forsiktig og får vurdere å gå ned på liothyronin og holde levaxin på125 mikrogram...
Vet ikke om min noe ustabile form har sammenheng med ubehag i halsen igjen, skal til CT snart igjen :(
Takk for god hjelp til dere begge
Hilsen sugarfreHar operert hele kjertelen, men i flere omganger grunnet kreft.
Interes i og komme i kontakt med andre som har stoffskifte plager.
Lignende tråder
-
Operert for graves -94
Av pusur i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 225Siste melding: 24-01-11, 17:36 -
ubehag i magen!! VIKTIG!
Av snuppa i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 22-02-07, 12:14 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06 -
operert for 3 år siden-hoven i halsen nå:(
Av isa1 i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 18-07-06, 22:47 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker