Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
07-06-08, 12:58 #22
jeg fikk levaxin etter noen dager etter operasjonen, Gikk opp til 100 frem til jod behandlingen, (slapp å slutte 5 uker før) gikk opp til 125 etter behanling og gått på det i snart 6 uker....
har ikke tatt noen blodprøve enda...men vurdere å få gjort det snart, men er det for tidlig? hva er "vanlig"dose.....? jeg er 55 kg, har alltid hatt så masse energi, men nå er jeg kaputt kl 9 om kvelden selv om jeg er sykemeldt.....
Er det tålmodighet jeg mangler...
Før man kjente seg i normalt "energi" nivå igjen etter å ha fjernet hele kjertelen?
Jeg syntes nemlig det går litt tregt med meg.....
Og til dere som har/ hatt kalsium problemer, har dere det enda eller har noen blitt bra igjen der?
Takker for svar=)
Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Lignende tråder
-
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker